FIRST DAY...


Masa on the way nak pegi asrama ni dalam hati memang dah bercapur baur dah ni. Nak nangis, kang tapi takut kena lempang (ni tipu). Nak buat buat tak sihat tak masuk akal. Aduhhhhh gue buntu deh.

Lastnye, aku ambil keputusan untukkk REDHO and think positive lah kan.Oh haa untuk pengetahuan aku masuk sekolah agama, so nak think postive punya pasal aku fikir lah.


"Dah name skolah agama mane ade hantu, Senior semua mesti alim- alimah mana ada ni nak buli" errrr


Maka nak dipendekkan cerita kami pon sampai...

my feelings : wou creepynya wouuuu







Dah smpai tu macam biase lah daftar ape semua. Aku dibantu parents pon angkat lah barang bawak naik atas. Perhh belecak bakhang angkut barang yang umpama nak pindah rumah tu angkut sampai aras atas. Uiii lepak mattt.


Dah settle semua tibe parents kata nak balikk. "HUWAAAAA TAKNAK TINGGAL SORANGG DEKAT TEMPAT CREEPY NII! DAH TAK KENAL SESAPE" hatiku bermonolog sendirian. hewww. 

Maka dari situ berlaku lah drama titisan air mata jatuh satu persatu.


Paling padu beb mase ibu peluk then bisik dekat telinga"Belaja betul betul eaa jangan dedegil. Ibu sayang kakak", sambil lap air mata. pehh paduuu


Salam-salam, cium-cium. aku ditinggalkan, 


Comments

Popular posts from this blog